dijous, 9 d’abril del 2009

Placebo - Song to say goodbye

You are one of God’s mistakes
You crying, tragic waste of skin
I’m well aware of how it aches
And you still won’t let me in
Now I’m breaking down your door
To try and save your swollen face
Though I don’t like you anymore
You lying, trying waste of space

Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

My, oh my

You were mother nature’s son
Someone to whom I could relate
Your needle and your damage done
Remains a sordid twist of fate
Now I’m trying to wake you up
To pull you from the liquid sky
‘Cause if I don’t we’ll both end up
With just your song to say goodbye

My, oh my
A song to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say -
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

It’s a song to say goodbye



Vostè és un dels errors de Déu
Vostè cridant, la despesa tràgica de pell
estic bé conscient de com això dol
i vostè encara no em deixarà entrar
Ara espatllo la seva porta
Per a intentar i estalviar la seva cara augmentada
Encara que no m'agradi vostè més
Vostè la mentida, la temptativa les escombraries d'espai

Abans que la nostra innocència fora perduda
Vostè era sempre un d'aquells
Beneïts amb afortunats sevens i la veu que em va fer cridar

El meu, ah el meu

Vostè era el fill de la Mare Naturalesa
Algú a qui jo podria relacionar
La seva agulla i el seu dany
Restes fetes d’una torcedura sòrdida de destinació
Ara tracte de despertar-se
fins a l'estirada del cel líquid
la Causa si no faig ambdós acabarem aixacan
solament la seva cançó per a dir adéu!

La meva, ah la meva
una cançó per a dir adéu!
una cançó per a dir adéu!
una cançó per a dir –
Abans de la nostra innocència va ser perduda
Vostè era sempre un d'aquells
Beneïts amb afortunats setens i la veu que em va fer cridar

Això és una cançó per a dir adéu!