dissabte, 30 de maig del 2009

Across the universe (Beatles) - All my loving

Close your eyes and I'll kiss you
Tomorrow I'll miss you
Remember I'll always be true
And then while I'm away
I'll write home ev'ry day
And I'll send all my loving to you
I'll pretend That I'm kissing
the lips I am missing
And hope that my draems will come true
And then while I'm away
I'll write home ev'ry day
And I'll send all my loving to you
All my loving I will send to you
All my loving, darling I'll be true
Close your eyes and I'll kiss you
Tomorrow I'll miss you
Remember I'll always be true
And then while I'm away
I'll write home ev'ry day
And I'll send all my loving to you
All my loving I will send to you
All my loving, darling I'll be true
All my loving, all my loving
All my loving I will send to you



Tanca els ulls i et besaré
Demà et trobaré a faltar
Recorda que sempre et seré fidel
I quan estigui lluny
T'escriuré cada dia
T'enviaré tot el meu amor
Imaginaré que estic besant
Els llavis que enyoro
Esperant que els meus somnis es facin realitat
I quan estigui lluny
Te escriuré cada dia
T'enviaré tot el meu amor
Tot el meu amor t'enviaré
Tota el meu amor, afecte, et seré fidel
Tanca els ulls i et besaré
Demà et trobaré a faltar
Recorda que sempre et seré fidel
I quan estigui lluny
T'escriuré cada dia
T'enviaré tot el meu amor
Tot el meu amor t'enviaré
Tot el meu amor, afecte, et seré fidel
Tot el meu amor, tot el meu amor
Tot el meu amor t'enviaré