dissabte, 30 de maig del 2009

Beatles - Do you want to know a secret?

You'll never know how much I really love you
You'll never know how much I really care
Listen, do you want to know a secret?
Do you promise not to tell?
Closer, let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you
I've known the secret for a week or two
Nobody knows, just we two
Listen, do you want to know a secret?
Do you promise not to tell?
Closer, let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you



Mai sabràs ho molt que et vull
Mai sabràs ho molt que m'importes
Escolta, vols saber un secret?
Em promets no explicar-lo?
Acosta't, deixa'm dir-te'l a cau d'orella
Dir-te les paraules que vols sentir
Estic enamorat de tu
Fa una setmana o dues que ho sé
Però ningú més ho sap, només tu i jo
Escolta, vols saber un secret?
Em promets no explicar-lo?
Acosta't, deixa'm dir-te'l a cau d'orella
Dir-te les paraules que vols sentir
Estic enamorat de tu